2012年11月28日 星期三

中山小欖菊展兩天遊

我和相公到國內玩兩天 , 
氣溫驟降 , 天氣寒冷又不停下雨 .
清晨從家中出發 , 雨下過不停 , 而且寒冷得很 .
今次我們的行程有 :
第一天 ,
李禧記嘗雙皮奶 ( 自費 )
順德阿二靚湯午飯 ,
歐陸色風情大良蓋華路步行街 ,
南國絲都絲綢博物館 ,
入住順德駿景酒店 ,
大板橋農莊吃晚飯 .
第二天 ,
酒店自助早餐 ,
中山小欖龍山公園一年一度菊展 ,
原生態有機農莊吃午飯 .


雙皮奶好細碗 , 心諗要食兩碗才滿足 , 

碗奶蕩蕩下好似好稀 , 食啖試下先 , 
嘩 ... 好熱差點燙親個嘴添 , 原來唔稀0架 , 
好滑唔太甜 , 奶味跟香港的奶好唔同 , 稍有羶味 , 
食幾啖已經幾滯口 , 食一碗已經好足夠 , 
食完雙皮奶好似身體暖了許多 , 
等各個團友賣完手信 , 我們便去亞二處飲湯 . 
當旅遊車把我們送到阿二門前 , 

第一眼見到這架三輪車 , 好像在片場睇拍戲 . 

所有枱椅都是酸枝木造 , 
天氣咁凍坐在上面 , 陣陣涼氣傳上來 . 
阿二仲賣埋蛇酒

臘腸臘肉煲仔飯唔太熱 , 
團友同導遊講 , 他立刻叫侍應整番熱 , 好好味 .  
微暖燒鵝半隻係同枱的團友自費請我們食的 , 
但我唔食鵝0既 , 同枱團友大讚很好味 .
鴛鴦雞伴炸大良鮮奶 , 鴛鴦即是白切雞和燒雞 , 
兩款雞都很有雞味 , 大良鮮奶唔太甜幾脆 . 
肉丸煮小棠菜
炆豬肉煮白豆角

炆過的豬肉好似東坡肉 , 肉質較爽口味道唔錯 .
菜心苗魚皮餃 
上湯津白
蒸扁魚我從未吃過 , 團友邊吃邊讚 , 
非常好味但好多骨 ,真係咁好味 ? 淺嘗一口吧 ! 

我試了少許 , 真係好鮮甜美味好滑 , 
但太多幼細骨唔敢再吃 . 
蒜茸辣椒蒸陳材粉 , 好滑好好味 , 
比香港酒樓的排骨蒸陳村粉好吃得多 , 可能地道較新鮮
飯後甜品唔知乜名堂 , 外面炸得很脆甜甜地 , 
好似雀巢盛著一些類似炒牛乳的白色甜甜地的物體 , 味道一般 .
每人一盅燉湯 , 兩款選擇 , 
1 . 川芎白芷燉魚頭   

2 . 西洋菜南北杏豬肺湯 , 
相公要川芎白芷燉魚頭 , 我飲了一口 , 
葯材味好濃還有少許辛辣 , 湯味很鮮 . 
西洋菜南北杏豬肺湯 , 很清新幾好味 .
導遊介紹這款糕點 , 名為 " 倫教糕 " 又名白糖糕 , 
很久以前吃過 , 但近年來也很少見 , 
印象中有時食到少許酸酸地 , 

但今次吃起來很爽口唔太甜又冇酸味 , 唔錯的 .
飯後果西瓜 , 太飽冇吃過 , 
看到它幾受團友歡迎 , 我諗都唔太差 .


 

沒有留言:

張貼留言