2012年11月4日 星期日

金凱悅酒店自助晚餐



參觀完華人華僑博物館 , 
再登上旅遊巴士前去今晚住宿的酒店 , 
吃自助晚餐和看酒店安排的歌舞表演 . 



導遊話我們今晚住的酒店屬於 5 星級 .


酒店範圍內的噴水池





水池附近種了少許花花



這輛汽車比平常的汽車長 , 

停正係酒店門前的車位裡 , 我諗一定係用嚟接待貴賓的 . 



參觀完酒店外面 , 就入去酒店裡面八下先 . 



酒店大堂好大都幾靚 . 





我們晚上吃自助晚餐的餐廳就在遠處盡頭 , 
兩旁擺放一座座唔同造型的公仔 . 







升降機等候處 


我們先在房間稍作休息才到樓下餐廳吃晚餐 .


房間好整潔又大間 . 
酒店電視頻道其中一個台不斷播出不同類型的電影 , 真不錯哩 ! 
看了一套劉華主演的港產片, 已差不多夠鐘吃自助晚餐 . 



導遊曾對我們說 , 今晚同時間有九個旅行團入住這裡 , 
將會差不多 500 人都係在這裡吃晚餐 , 
所以我和相公諗住早點入去吃 , 免得遇上太多人 , 
怎料很多人已比我們更早在裡面 , 
自助晚餐從 6 點鐘開始至9 點鐘 ,
但酒店有一場歌舞係由 9 點鐘開始 ,
表演至 11 點鐘 , 導遊約大家團友在 8 : 45 分在酒店大堂集合 ,
再徒步前去附近的表演場地 . 



繞場一周睇下有乜啱心水 , 食物屬於大路 , 

少不了的冷盆 , 三文魚刺身 , 凍蝦 , 壽司和很多熟食 . 
還有即叫即煮受歡迎的湯粉但排長龍 , 懶等搵其他嘢食 . 



生果有好幾款 


睇下有人幾唔衛生 , 用手攞食物 . 





我們唔食生的食物 , 全部係熟食 , 
最喜歡這裡有很多蔬菜供應啱哂我 . 





木瓜排骨湯我衹嚐了一口 , 
濃濃的葯材味唔啱我 , 相公話冇所謂食咗佢 . 


甜品我嚟喇 ! 每款超細件啱哂 , 
 款款都攞件試下 , 好滿足 ! 

吃飽飽又返上房睇電影 , 等 8 : 45分又落大堂集合 , 
繼續今晚酒店安排的餘興節目歌舞表演和宵夜 . 

待續 ...........





沒有留言:

張貼留言