2013年12月20日 星期五

圓玄學院賞菊&吃齋菜

昨日我和相公又出省 , 
目的地是荃灣圓玄學院賞菊和吃齋菜 , 
前排遊 blog , 看到blog 友 Stella 網誌裡分享 , 
提及這裡每年都有菊花展覽 , 
印象中好似小時候曾到過這裡 , 所以很想再到這裡看看 , 
Stella 相約我和相公一齊賞菊和吃齋菜 , 
我當然很高興 , 因為我根本唔識怎樣到這裡的 , 
我們相約在荃灣地鐵站等候 , 
原來他們是一群組 , 而且有些是blog 友 , 好開心啊 ! 
每位參加成員大都比原定時間早到 , 
大概超過40 人浩浩蕩蕩跟著領隊強哥到小巴站搭車 . 
當抵達圓玄學院 , 我竟然全無印象 , 可能我記錯了 , 
其實我係未嚟過的 .

今次我們還有導賞員帶領我們遊園 . 










 看見這種菊花 , 我就諗起打邊爐的金菇了 .










好多人來還神 . 
 到雅石館參觀 , 
下面相中石頭是館裡的展品 .  















行得攰坐下抖抖先 , 待續 .... 

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀 , 有些係 blog 友嚟0架 , 所以特別開心 .

      刪除
  2. 圓玄學院小學旅行去過咋.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀 , 由其是他們時時都會一齊行山去玩 , 佢地位位都好相熟 , 特別開心 !

      刪除
  4. ak:
    ~啲花好靚呀! 而且陽光好好, 賞花最好
    ~但依日係咪好凍??你個相公包到好實!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      當日天公造美陽光普照 , 花花都特別靚 , 因為之前幾日都落雨濕凍的 , 但當日早上市區氣溫衹得10 度 , 我住新界仲會低啲啲 , 所以我和相公都著衫著到好似糉 .

      刪除
  5. 哈哈哈!為食的AK 看見菊花 , 就諗起打邊爐的金菇了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka 我諗唔衹我諗起打邊爐金菇0架 , 還有相公可能佢心中已經流緊口水添喇 , 嘻嘻我地兩個都係為食貓嚟0架 .

      刪除
  6. 四十人一齊去好熱鬧,D菊花好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈係好熱鬧又好開心0架 , 早兩日不斷落雨 , 菊花都算好靚了 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀 , 我去到集合地點看見咁多人 , 即時覺得好開心又熱鬧了 .

      刪除
  8. 可惜那天我沒空參加。
    今天中午我去完荃景護理安老院便到兆和街預備坐81號綠色專線小巴到圓玄學院附近的西方寺拜姑姑. 嘩! 長長的人龍. 唯有改天再去吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇 , 如果妳有參加都一定好開心0架 , 因為除人多熱鬧外 , 其中有些是 blog 友嚟0架 , 所以傾偈特別開心 .
      我諗今日是星期日又接近年尾會好多人還神 , 所以特別多人 , 遲幾日再去喇 .

      刪除
  9. 我都聽過圓玄學院有菊花展, 但未去過, 原來有咁多菊花.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 每年都有菊展的 , 有時間去行下唔錯0架 , 但假日就好多人lu .

      刪除