2014年1月21日 星期二

錦田紅磚屋 VS 跳蚤市場

很久沒有到錦田紅磚屋遊逛 , 
昨日我和相公趁著星期日到紅磚屋看看 , 
 再到跳蚤市場行下 . 


 紅磚屋門前的菜檔仍有做生意 . 
 紅磚屋內部好像曾裝修過 , 店舖比以前多了 , 
很多店舖都是賣有關花園裡的裝飾品 .


 花店門前放滿各式各樣的盆栽 









 紅磚屋裡也有食肆 , 做生意形式像市政大樓的食肆 , 
先付款才送埋枱給人客 , 這裡衹有兩間食肆 , 
一間中式另外一間是咖喱和西式食物 , 
我們幫襯最熱鬧的中式食肆 , 
潮州炸豆腐 , 鐵板炒麵 , 時菜鯪魚球 . 
 炸豆腐即叫即炸超熱 , 外面脆脆裡面很滑 . 
 鐵板炒麵味道唔錯 . 
 鯪魚球有 5 大件 , 很多古月粉好辣 , 菜心好嫩 . 
 吃飽到跳蚤市場 , 
可能天氣冷人流唔多 , 
每次行這市場總會有點收穫 . 
 以往我和相公到外面食嘢 , 
如果遇上店舖用即棄木或竹筷子 ,  
通常我們都會用自己隨身帶備的膠筷子 , 
因為覺得食一次就掉去好嘥 , 
這對筷子可以拆開兩段放入金屬筒裡 , 
外形幾得意 , 所以買了兩對 , 
店員介紹這筷子是用不锈鋼做的 . 
 好大的袋最啱用嚟返學 . 
見到舖內有幾位人客 , 
正在買這款用炭燒有皮腰果 , 我又番兩包 . 

16 則留言:

  1. 以前睇亞穌介過, 好似妳詳細好多! 炭燒有皮腰果好食嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 !
      炭燒腰果幾脆但不是鬆脆那種口感 , 外皮有少許澀但唔難食 , 售貨員曾說過吃這種腰果最好連皮食更加有益的 .

      刪除
  2. ak:
    ~你的相公,時常都唔介意同你係香港周圍走, 香港各大區, 都去行下!!
    ~潮州炸豆腐 , 鐵板炒麵 , 時菜鯪魚球 .....都唔錯!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      哈哈相公陪我周圍去 , 好過坐在家中悶 .
      三樣食物都算幾熱幾好味的 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀 , 個地面鋪了地磚都幾靚 , 但舖位就密咗好多 .

      刪除
  4. 紅菜頭依家也變成年花的一種呢
    不锈鋼筷子可以折開兩節幾方便帶出街喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈你好眼利喎 , 咁都比你睇到 , 叻叻 !
      對筷子拆開短短地細細盒幾方便的 .

      刪除
  5. 我以前都有成日去架,鐘意個度都幾多野睇、幾多野買

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰處的花園裝飾品好得意又多款 , 而且嗰處好多人帶埋狗狗去行 , 我好鍾意睇狗狗的 .

      刪除
  6. 我未去過這個地方,好吸引,找日去次!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去消磨下時間都不錯0既 , 但這裡不是時時營業 , 衹在星期 5 , 6 , 日及公眾假期才開的 .

      刪除
    2. ak,我今日去過啦!
      在紅磚屋及跳蚤市場跳買了一些東西…
      但盆栽沒有妳拍的那麼多和美,可能好的已沽得七七八八 …

      刪除
    3. 可能那些花賣哂做年花了 .
      哈哈我每次去跳蚤市場都忍唔到手0架 , 一定都會買些東西回家的 .

      刪除