2015年3月18日 星期三

黃花風鈴木盛放

連續多天霧氣沉沉 , 
難得看見太陽高高掛 , 立刻出省行街街 , 
我和相公先到近期大熱的南昌公園 , 
欣賞黃花風鈴木 , 再到旺角行下 .

 南昌公園位置較偏僻 , 
如果沒有傳媒報導黃花風鈴木盛放 , 
相信這裡人流不會太多 .



 呵呵 ..... 大家都好忙 .
有些花開始凋謝飄到草地上 .









黃花飄到地上 , 
惜花人把它們插在其他樹的葉子上 , 很有創意 .






帶齊攝影道具準備替模特兒留倩影 .




離開南昌公園到鬧市途中 , 看見樹幹上掛著疑似大樹菠蘿 .

樹頂葉間也有果子 .
欣賞完黃花便徒步前去旺角周圍逛 , 
人流明顯比從前少了很多 ,
行到肚子有點餓 , 搵地方吃晚餐 , 
我們吃了一個很便宜的下午茶餐 .
待續 ........ 

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 妳返得嚟好合時 , 前排天氣好差時冷時熱 , 而且時時天陰陰超煩悶 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 早前天氣唔好時時天陰陰又潮濕 , 悶在家好容易發霉 ( 哈哈 ) 趁住有太陽到公園曬下 ,

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈係囉 , 冇咩地方好去 , 咪呢處趁高興喇 !

      刪除
  4. 回覆
    1. kakaka 我離遠見到呢幾朵花以為係佢本身生出來0架 , 我幾咁儍呀 !

      刪除
  5. happy ak:
    ~而家好春天, 花草盛放, 而且, 感覺唔太熱, 趁機行下公園,都好舒服!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      花草樹木經過冬天休息, 再現生機好翠綠 , 我覺得現在天氣是香港全年中最舒服的 , 如果濕度冇咁高的話更加正 .

      刪除
  6. 依家喱個時節最啱去賞花^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 唔熱又冇蚊 " 一流 " ^-^ ^_^ ^=^

      刪除
  7. 回覆
    1. 係喇好得意呀 , 好彩佢冇發出氣味來 , 我平時行過生果店遇到佢開大樹菠蘿我會立即行開 ,因為我接受唔到佢既氣味的..

      刪除