2012年11月17日 星期六

深圳兩天遊酒店自助晚餐


我們參觀完萬景樓便乘旅遊巴士 , 

前去今晚留宿的麒麟山景酒店 , 
當車就快到達酒店 , 導遊哥哥又用他響亮聲音 , 
跟我們又重覆提我們唔好咁遲落酒店餐廳食自助晚餐 , 
同時很高興地說 , 你們等陣到達酒店大概 2 點鐘 , 
分派完房間你們便可以用酒店內的設施 , 
健身室和其他設施 , 又可以到附近鬧市行街購物 , 
明天自助早餐係早上 6 點鐘至9點 , 
你地唔好咁晏落嚟食早餐喎 , 
是關自助午餐係11 點半至2點鐘 , 
食完午餐就回程返香港 , 
看他的表情好似咁早送我們回香港 , 
我地應該好高興 . 



酒店位於小山丘之上環境清幽 , 
在路口也有保安員站崗 , 
相信閒雜人等不會進入酒店範圍之內 .   




從酒店往下行 , 遠遠的建築物再行少少便是鬧市 . 



我們下午2 點鐘便到達酒店大堂 , 
等待分派房間等到好無聊周圍參觀下 . 





 終於返入自己房間 , 房間都幾大頗為整潔 . 




 窗外看到很多新建的大廈和商場 , 現在才下午2 點多鐘 , 
距離吃晚餐還有好幾小時 , 不知怎樣打發時間 , 
睇電視 ! 節目又唔多啱睇 , 酒店設施泳池剛好正維修 , 
就算開放天氣咁凍都唔會游水喇 ! 
好悶呀 ! 本來我和相公諗住唔會到街上逛 , 
因為怕蕩失路 , 但坐在房中實在悶到發慌 , 
等導遊哥哥巡完房 , 我地出去鬧市行下打發時間 .



我們先行下酒店範圍內的花園 . 











導遊哥哥講到好似好多人入住酒店 , 
現在衹看到四輛旅遊車 , 都唔係好多人啫 , 
我們沿著斜路往下行 , 再轉右面冇幾遠 , 
就看到很多賣衣服和波鞋店舖好熱鬧 , 
我們到超市逛逛 , 還買了板栗子和合桃 , 
我地兩個大鄉里唔敢行得太遠 , 
怕蕩失路都係返回酒店好了 .

終於食晚餐了 , 導遊哥哥又玩座位大兜亂 , 
又要重新聯誼過 . 




 繞場一周看看有什麼啱吃 
海鮮和冷盆種類很多 .
























 

 我和相公衹食熟和熱的食物




有翅食不過係素翅 , 還有生啤酒飲 .







 我較為鍾意食蛋糕 , 

蛋糕每件細如麻雀牌可以食多幾款 , 不過麻麻地好食 . 


食完晚餐就返房睇電視 .





 超市買的板栗子和合桃 . 



沒有留言:

張貼留言